Veckans näst bästa arbetsdag..


Torsdagar är så sköna. Kaffe, planering och Pernilla är en perfekt kombination. Dessutom är det snart fredag. Det kan inte bli mycket bättre. 9.20 - 9-50 är också en väldigt mysig stund på arbetsdagen. Vi har fått ett nytt personalrum... i mitt klassrum. Mysigt!

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 19. Ska träna med Karin kvart över och om jag är där för tidigt börjar jag gäspa och kanske ångrar mig och åker hem... No limit.. kom igen.

Undrar vem som vann matchen ikväll...? Ledsen Marie att jag inte förstod dig... ;-)

Henrik och Axel är ute och åker lastbil... ett helt vanligt torsdagsnöje.

Dagens skit-också: jag missar Axels luciafirande.

Imorgon ska jag på afterwork! Med Vicke! Hon och jag har inte ungåtts själva utan barn på ungefär 200 år. Ska bli jätteroligt!

Nu åker jag. No limit Karin, no limit.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0