Varmt vatten & kalla kårar


Typiskt... låg i det varma sköna vattnet och badade bort ett svårt emetofobianfall och tråkiga tankar, läste Stieg Larsson och lyssnade på regnet som smattrade. "Jag åker och handlar och tittar förbi hos Crille en stund.." och sen slog dörren igen. På nästa sida i overkligheten hade någon gjort inbrott i Mikael Blomqvist hus och jag började fundera på om Henrik låste dörren när han gick... sen frös och rös jag i badet och var tvungen att gå upp. Men Axel har somnat och mina händer höll ändå på att förvandlas till rosa russin så det var väl dags.

Nu tänker jag kura ihop mig i soffan och se på något oläskigt på TV. Får fortsätta läsa när Henrik är hemma igen....
Samtidigt ska jag förtränga att jag och Pernilla kramades idag och inte tänka på att magen gör ont.

"Vad är det som är bra med tisdag?
Att det är Grey´s imorgon."

Så kan man tänka. Vad är det som är dåligt med onsdag? Att jag jobbar till 19.30.... om jag är frisk.

Sorry

Kommentarer
Postat av: pernilla

Funderar helt ärligt på om jag faktiskt blev matförgiftad igår. Nu mår jag precis som vanligt igen, efter min eländiga kväll.

Hoppas hoppas du mår bra vännen!

Stoora snabelkramar

2008-11-12 @ 11:09:40
Postat av: Lissan

Nä fyy...hoppas inte du får magsjuka! Riktigt läskigt. Såg Henriks mammas hus till salu precis! Ska de flytta från det jättefina huset?! Blev kär i deras matstolar i köket ; ) Om de ska sälja även dom så kan jag vara spekulant på 6 st =)))

KRAMAR i massor på dig och familjen!!

2008-11-12 @ 20:21:10
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0