Söndagslazy...


Jag älskar att söndagsslöa! Jag älskar att jag älskar det nu för tiden. Klockan är över ett och jag går i mysbyxor och linne och njuter av att inte göra någonting. Lyssnar på låtar från förr som väcker minnen och löser små vardagsbekymmer...

Anna och Robban var här till 3 i natt och vi hade en jättetrevlig kväll som vanligt när vi ses. Om vi någonsin blir bjudna på middag hos dem återstår att se ;-) Henrik fixade nämligen fyra-rätters från jobbet så vi mumsade hummersoppa, pilgrimsmusslor, tupp, potatiskaka, rödvinssås, creme brulé och njöt goda viner till. En helt vanlig lördagkväll hos oss.... eller inte. Det hoppas vi att våra vänner förstod också. 

Imorse försökte vi med allt för att Axel skulle låta oss vara men efter en och en halv timme så insåg jag att jag blev tröttare och tröttare för varje gång jag väcktes av honom så då gick jag upp och gjorde honom sällskap i soffan. Han är som en snoozeknapp... som inte går att stänga av.

Vid halv 11 lagade vi brunch och sen pratade jag med Johanna länge i telefon. Längtar efter dig......
Nu är Henrik, Axel och Robban iväg och letar altanbelysning. Små angenäma problem vi har med vårt hem!
I love you lägenhet!!! ;-)

Vi får se hur den här dagen artar sig. Träning vid 17. Kanske en promenad... men risken är att man blåser bort. Jag börjar med att klä på mig och ta en kopp kaffe till. Va skönt allt är för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0