Plötsligt händer det!


Mitt i den egna hötidsstunden, under täcket i soffan, med favvoserien på Tv... somnade jag i en reklampaus och vaknade när det var dags för nästa!!! F..n. Tur att man har kollegor som kan uppdatera mig på den missade kvarten imorgon... men jag hann se en sexig man, en massa grisar, romantik och lite blod. Tänk om livet var lite mer som en tvserie ;-)

Tur att magin kom tillbaka. Jag var rädd att den var borta......


Nu tar jag min i-sömnen-pratande tomte och går och lägger mig. Jag vet att jag är svag och att jag vill ha honom hos mig mer än han behöver mig.. men ikväll är det så. Jag kommer vakna av varenda ord han säger...

godnatt kära

Kommentarer
Postat av: pernilla

Det spelar ingen roll hur trött man är. Man somnar INTE till ett Grey´s-avsnitt!!!!!

P

2008-11-27 @ 07:35:19
Postat av: Annie

Jag tror visst att han behöver vara nära dig också ;)

Gosigt!

kram

2008-11-27 @ 09:23:08
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0