Piggaste stunden på veckan...


Söndagkväll och min piggaste stund på hela veckan. Lite molande söndagsångest i magen men framförallt är jag pigg! Det beror såklart på att jag ska upp 05.45 imorgon...

Det blev ingen promenad i blåsten. Det blev filmmys med Axel i soffan innan träningen som var riktigt rolig! Henrik och Robban har monterat fina spotlights i våra altaner idag. Duktiga tidsoptimister!

Undra vad den här veckan bjuder på....
Jag önskar mig lugn. Det är nog det enda jag önskar mig. Och då menar jag lugna känslor. Energifokus...

Mer än halva november har gått... jag vill att tiden ska gå långsamt men att den här månaden ska vara över.

Vi har en 30årsdag att planera. Och kanske en nyår. Och en jul. Det är inte alltid helt självklart vad man vill.

Nästa månad står ett besök hos frisören överst på min prioriteringslista. Man kan tro att jag satsar på att vara lucia i år... Tror faktiskt aldrig att jag varit så här långhårig. Kanske 1994....

Se på film eller läsa ut min bok??? Sova känns inte som ett alternativ.

Ha en skön start på veckan!




Kommentarer
Postat av: pernilla

Tv är INTE ett alternativ när du har en sån bra bok att läsa i. Skämmes!!!

Ses om några futtiga timmar!

Många kramar

P

2008-11-16 @ 23:14:04
Postat av: Annie

Hoppas du hade en riktig skööön söndag och att din vecka blir kanon!

Skulle gärna ha hit dig och de andra töserna på lite glöggmys snart, hur ser dagarna ut?

kram

2008-11-17 @ 09:07:44
URL: http://anniestankar.blogg.se/
Postat av: Helena

Vi kommer till Götet på fredag. Tänkte gå på Lisebergs julmarknad. Vill ni/kan ni ses? KRAM kusin H (Ps. Hade inte din mailadress här på jobbet)

2008-11-17 @ 14:06:38
Postat av: Karin

P - jag skäms..

Annie - ååå det hade varit mysigt. Kanske en vardagkväll? Helgerna verkar tyvärr fulla för oss allihop..

Kusin - gärna! När ska ni gå? Vi är lediga fredagkväll och lördag dag. Vi hörs på telefon. kram

2008-11-17 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0