Pacad!


F..n! Stavade typ 100 gånger fel på första ordet på det här inlägget vilket borde ge mig en liiiiiten hint om att jag kanske borde gå och sova ist'llet för att skriva inlägg mitt i natten..? Pacad? Japp. Haft roligt. Japp. Jag har skrattar mig hel igen efter en trasig vecka. Jösses vad jag har skrattat! Skrattat åt pandor och åt ultimate fighting. Åt vår galna vardag och åt den Vicke som är min darling!  Kanske ångrar vi oss imorgon men ikväll var det värt det. Jösses vad jag mår illa.....
Tänker sitta uppe tills jag mår bra igen.

Jag är ensam hemma och det är inte ens jobbigt. Va skönt att jag blev vuxen.

Jag är lite förtvivlad över mitt jobb............................................... 

Vicke tar guldmedaljen i social kompetens.... ultimate fighting.. allvarligt. 

Jag har blivit utmanad av Lissan att avslöja 7 saker om mig själv. Ett lysande tillfälle att göra det nu tycker jag..

♥Jag är otroligt mörkrädd och nätterna jag sovit ensam i hela mitt liv går att räkna på två händer...

♥Jag åkte fast för snatteri när jag var 15 år gammal.

♥När jag var liten ljög ibland jag för mina kompisar. Bla sa jag när jag var på semester i Italien att jag var drillflicka på Liseberg och när jag kom hem sa jag att jag hade fått en pojkvän som hette Fredrik.

♥Jag fick min första riktiga kyss på min fasters 40års fest.

♥Att föda barn och vara bebisförälder är det svåraste jag någonsin gjort...

♥Jag har aldrig smakat på leverpastej.

♥Jag är inte ett dugg sugen på att åka till Thailand.. Europe is my thing.

Så där ja.... 7 sanningar, hemligheter, nyheter.. eller inte.

Jag mår liiiiiiiiiite bättre nu. Jag ska lägga mig och läsa..

Love youuuuuuu!


Kommentarer
Postat av: pernilla

HAHAHAHA!!! Med de felstavningarna ligger pacad i lä! Nu kan du inte retas mer för det vännen. Tack så mycket!

Kramar



2008-11-08 @ 08:57:21
Postat av: Helena

Vill bara meddela att jag senast idag träffade din "första kyss kille". Jag hämtade nämligen Hugo på hans dotters 5 års kalas :) KRAMAR I MASSOR FRÅN KUSIN VITAMIN ;)

2008-11-09 @ 21:43:17
Postat av: Karin

P - Jag retas inte! Det är det bästa ordet! Ses snart. kram

Kusin - ha ha ha! Du kan bjuda honom på den hemligheten nästa gång du träffar honom. Hoppas att ni mår bra. Längtar efter er! kram

2008-11-09 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0