Nyfikna morsor...


Det var första men lär inte vara sista gången... Idag stog jag utanför Axels dörr och kikade in genom nyckelhålet. ALDRIG tidigare har våra små hjärtan varit så tysta så länge i vaket tillstånd... och eftersom vi visste att de lekte doktor var nyfikenheten självklar. När dessutom Saga kommer ut med finurlig min och Axel kommer ut med knallröda kinder höll vi på att fnissa sönder oss.

"Var har du ont någonstans? I rumpan eller?"
"OJ! Stäng dörren. Annars hör dom oss."

Vi kan säga att vi tog dem på bar gärning med byxorna nere och sen höll vi en kärleksfull föreläsning på 2 minuter om att man inte får stoppa in något... Inte i näsan, örat eller...  rumpan. Men det är helt okej att leka doktor om man är rädda om varandra...

Hur som helst gav oss den här leken mig och Karin en lååååång mysig pratstund i soffan :-)

Lördagen har annars bestått av 100 sidor Stieg och en skogspromenad. Henrik är på jobbet några timmar och jag och Axel ska snart bege oss till affären. Ikväll kommer våra mysiga grannar hit på middag.

Julklapp till Nellie √
Julklapp till Christine

Jag är SÅÅÅÅÅ nöjd med mig själv! Hur många har du köpt Pernilla???

På promenad


Njut lördagen!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Apa!! Inte en enda. alla kan ju inte vara lika präktiga som du.Jag visste det!!!!Präktig!!!

Ha en fortsatt fin helg

Kramar

2008-11-15 @ 17:07:51
Postat av: Karin

Ha ha ha! Präktig, pryd och lite vulgär.. Detsamma till dig. kram

2008-11-15 @ 17:52:01
Postat av: Annie

Fina ni é!

2008-11-15 @ 21:52:15
URL: http://anniestankar.blogg.se/
Postat av: Lissan

Jättefin bild på er två. Förstora och rama in!! Kram =)

2008-11-16 @ 22:27:39
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0