Natti natti...


Ska snart krypa ner mellan svala lakan och läsa... Ja, jag är fast. Äntligen. Det har varit en skön söndag. Mamma och pappa kom hit till en nystädad lägenhet. Min bror och Maria kom med "storkusinerna". Axel och Alva lekte. Elin satt vid datorn och var så uttråkad som bara en 8åring på familjefika kan vara. Nu har jag slötittat på en film med Sarah JP där hon är snyggare än vad hon är i SATC... men filmen är löjligt tramsig och förutsägbar och jag ska snart ställa min klocka på 05.50.... så jag hoppar över slutet.

Omotiverad. Less. Förvirrad... och lite orolig över mig själv faktiskt. Ska kramas med fina kollegor och ta en dag i taget så får vi se vad jag ska ta mig för....

Hoppas att ni haft en bra helg!
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0