Make my day!


Jag vill inte gnälla men jag är fast i en ledsamhet på jobbet som inte vill släppa. Kanske består den känslan av 100 kg besvikelse för att jag verkligen tyckt om mitt jobb, uppskattat att det är mitt och inte tillhört dem som gnäller över det. Jag är besviken för att jag mådde som jag mådde när jag gick dit i morse och att klumpen i halsen kom och gick hela dagen. Men bara jag kan bestämma mig för att fokusera på det som är bra... göra något åt det verkar hopplöst. Men ledsamheten är min... och inte en inställningsfråga.

Whatever.

Idag blir det en specialare från 1995 till middag - tunnbrödsrulle! Det har jag INTE vare sig gjort eller ätit sen jag stod i Peddas gatukök i Landvetter. Jag tror att Axel kommer att älska det!


Jag längtar inte efter julen men gissa vem som redan har fixat 8 julklappar??! Jag! Nu har jag bara typ 17 kvar att köpa. Vi är en julklappscrazy familj!!!

Min farmor var här förra helgen. Har fått höra vad hon sa om vår lägenhet...
"De bor i ett glashus. De har bara en vägg. I köket."  Hon är så rolig!

Nu ska jag göra mos till tunnbrödsrullen och tända lite ljus i mitt glashus.

Make my day... please!


Kommentarer
Postat av: Madelene.

2008-11-10 @ 17:22:38
Postat av: Marie

Incontro, bio, tjejsnack och underbara kollegor! I think i just made your day love! XX

2008-11-10 @ 18:16:07
Postat av: Karin

Marie - You just made it! 30 nov it is! puss

2008-11-10 @ 18:49:48
Postat av: Annie

Hoppas det inte är något allvarligt!

Tycker om dig :) kram

2008-11-13 @ 21:12:54
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0