Korta dagar...


Dagarna går fort när det är mycket som händer... eller när man somnar 20.55! Igår var jag hemma från vernissage (succévernissage!) på jobbet 20.15, låg i sängen 20.45, läste lite och släckte lampan några minuter senare. Gud så skönt det är att sova länge ibland! Trots det höll jag nästan på att slockna när Simon och jag intog varsinn soffa på rasten...

Idag var det multisportdag. Innebandy för mig tillsammans med 34 killar... 33 små och en stor. Det var riktigt roligt och väldigt lyckat. Inte en tår, sår eller svordom. Fina barn!

Hämtade Axel som var sist på dagis och kom hem till ett halvt skinande hem.. När Henrik städar så städar han grundligt och fantastiskt! Tomatsoppa och plättar till middag och fram till nu har jag försökt att få andra halvan att skina medan Axel badat och tittat på Karlsson. Det går sådär för mig... men tanke på att jag sitter här :-)

Imorgon... jobb och sen lite mer jobb med kvällsmöte. Fredag... jobb och sen FEST på jobbet. Lördag... träffa Einis med barnen. Söndag... brunch med finaste arbetskamraterna och sen kanske lite adventsfika.

Jag önskar mig en julskiva... längtar efter julmusik. Längtar efter en massa andra saker också....

Ikväll är det Grey´s. Jippie!
Kom igen nu.. en timmes städning till...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0