"I care about you!!"


Vilket avsnitt det var ikväll! Där fick jag för att jag satt och sa förra torsdagen att Grey´s hade tappat det där magiska. Men idag... svart linne, tappad njure, kärlek och så lite blod.... härligt.

Det har varit en hektisk onsdag. Kanske spände jag mig inför mötet. Kanske var det för att jag fick en gitarr i huvudet. Kanske tömde jag väggarna för snabbt. Hur som helst så var jag heeeeelt färdig när klockan blev 17. Men jag tog mig ändå till Hemtex för att lämna tillbaka ett par gardiner...

julklapp till Emma √ :-)

Imorse fick jag köra famljens finbil. Den förvandlades till en bastu innan jag kört halvvägs till jobbet och på hemvägen när Johanna ringde lyckades jag inte sänka radion. Fick sätta på P1 för att höra vad Johanna sa. Tjejigt? Kanske.

Mag-MMS duger inte... jag vill klämma på den in real life. Längtar efter dig Johannispäron!

Vi är många som ser framemot idrottsdagen nästa onsdag. Vissa mer än andra....  ;-)

Fikaribban höjs på jobbet. Idag bjöd Erik på muffins med marshmallowsfluff och rosa strössel! Vet inte vem som ska slå det. Imorgon skulle vi nog behöva lite mer muffins.. fullproppade med kärlek åt någon som behöver det. Synd och lite ledsamt...

Jag borde sova. I natt var en bättre natt för den bestod mest av helt vanliga mardrömmar. Imorgon ska Axel till Desse... jag är avis!!

Godnatt alla fina.
I care about you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0