Happy and glowy people...


Dagens happy & glowy...

♥att Marie bjöd på underbart smarriga cupcakes med Bailey´s och Dumle i på 9.20 rasten...
♥att göra någon glad med smörgåstårta
 ♥blåa tossor och roliga uttryck...
♥att fina svärmor och Janne väntade hemma med Axel...
♥Henriks röst när han frågade hur jag mådde...
♥att min son beställer specialpizza med kebab, annanas och skinka.. alldeles själv
♥mina gummistövlar från Köpenhamn - höstens bästa köp!

Dagens not happy & glowy...
Jag mår lite illa...




Kommentarer
Postat av: pb

bara inbillning!!!!!!! glöm inte det!!! "Det sitter i huvet inte i magen"...upprepa detta tio gånger innan läggdax så är du frisk imorgon. Puss

2008-11-12 @ 23:41:49
Postat av: pb

bara inbillning!!!!!!! glöm inte det!!! "Det sitter i huvet inte i magen"...upprepa detta tio gånger innan läggdax så är du frisk imorgon. Puss

2008-11-12 @ 23:42:02
Postat av: pernilla

Håller med Helena. Jag är nu rätt säker på att jag blev matförgiftad och inte magsjuk.

Du klarar dig vännen!!

Puss o kram

P

2008-11-13 @ 15:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0