Hej nya veckan...

Ny vecka. Kall vecka. Det brukar vara kallt på jobbet... idag var det ännu kallare. Nu sitter jag och knaprar pepparkakor och värmer mig med tjock kofta och te....

Helgen har jag som vanligt fyllt med människor jag tycker om!
Kusinbesök i fredags. Jättegod mat och trevlig kväll. Önskar som varje gång vi ses att vi bodde lite närmare varandra.

Sysslingarna mumsar glass...


Lång lördagsfrukost och sen en misslyckad shoppingrunda med familjen. Misslyckad för att uppdraget var skor till Axel och vi kom hem med skor till Henrik och inte en endaste liten sak till mig ;-) Familjeshopping - inget för oss.
Fix inför kvällens 30årspartaj och sen hem till Nicke och Lissan för fördrink. Tillsammans på fest utan barn blev det annars ganska så vuxna kompisgänget som ett härligt flamsande, asgarvande fjortisgäng. SKRATTADE oss igenom kvällen, åt god mat hos födelsedagsbarnet och åkte hem i vuxen tid....

De här två tillsammans.... say no more


Vansinnigt suddiga tjejer... en av tre kom precis hem från semestern.. gissa vem?


Födelsedags-Fabbe
¨

Fina Lissan


Hella och Fabian


Brun och snygg Kajsa

På söndagmorgon var en av två bakis (not me!) och när Henrik precis pallrat sig upp i soffan (där han ändå tillbringade natten.. hi hi) så ringde Crille och Linda och meddelade att de kom på spontanbesök med tårta om 30 min.
Så det blev tårta, kaffe, promenad med Linda, Tilde, Jocke och Kajsa, pizzapaus och en massa prat. Mys.




Senare åkte jag hem till Pernilla för att glöggfika och för att än en gång se hennes fina klädpresentation. Jag köpte inget!!! JAG köpte INGET! ;-)
Hemma igen var det lönslöst att se på film. Innan 22 sov jag med en hostande snorig Axelsson tätt intill mig...

Den här veckan är fylld av jobbkvällsaktiviteter... Mycket vitaminer och kärlek så ska jag nog klara det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0