Finfina fredag!


Fredagen blev ungefär som jag spådde... finfin.
Nu sitter jag nytränad och nyduschad och njuter av att det är helg. Henrik och Axel är nere och bastar. Ibland är mammor och fruar inte välkomna i deras gemenskap... fast det var jag men tackade nej. Kinderna hettade och jag var inte alls sugen på den sortens värme. Dessutom är jag utsvulten....... men den som väntar på något gott...

Det är nästan så att det tar emot men mitt i allt det eländiga så har jag fortfarande ibland världens bästa jobb... men det beror på människorna som finns omkring mig. Tycker så mycket om dem! Allt annat är inte värt att lägga energi på....

SKÖNT att träna på fredagseftermiddagen. Känner mig piggare och sny.. gladare än när jag åkte från jobbet. 

Augusti 2004.
10 månader senare och 16 kg senare
väntade jag världens finaste son...


... idag när jag kom hem brottades vi och han var "Den onde Spiderman"...
Vad hände?
SJÄLVKLART förklarade jag för honom att Spiderman inte kan vara ond... det ville han inte acceptera alls.
"Jag har sett att han slåss mamma"
Igen.... vad hände? När blev min tjocka Axelsson "Den onde Spiderman"??

Nu ska jag tända tusen ljus och dansa lite i vardagsrummet. Invänta bastubadarna, mat, Idol och sömnen som antagligen kommer redan i soffan...

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Ser ut som om vi inte kan träffas i helgen. Varför har man alltid så fullbokat??

Imorgon ska vi hinna med Linneas match, rensa och åka till tippen, dra till Freeport. Vill gärna klämma in en träning också. Vips, det var den söndagen!!

P

2008-11-15 @ 13:51:45
Postat av: Karin

Så är det! Helgerna är för korta. Tur att vi ses på måndag! kram

2008-11-15 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0