Fika + fika = sant


Vi har en fikalördag! Efter morgonmys med Axel i soffan och frukost kom Johanna och Johan hit. Pratade och fikade... Promenerade bort och sa hej till Byggare Bob som kämpar på bra. Huset kommer bli fantastiskt. När de åkt blev det en promenad för mig och fiske för mina grabbar innan det var dags för besök nr 2. Mamma och pappa tog med sig min farmor och min faster och kom på besök. Fika... såklart. Mysigt!

Nu ska jag strax göra mig i ordning. Ikväll ska vi hem till Pernilla & Magnus! Axel är lite bekymrad för att inte vi ska klä ut oss. Själv tänker han gå på middag som riddare...

Lördagskramar!

Tavlorna har kommit.
Svårt att se hur fina de är på bild men jag är jättenöjd!

 


Kommentarer
Postat av: Betty

Åh, har du oxå en liten Axel =)

Va fin han är!!!



Jättefina bilder, barnfötter är ju helt underbara



KRAM

2008-11-01 @ 20:27:42
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Lissan

Hur fina som helst! åå.. jag vill oxå göra, men det är ju enormt svårt att välja bild! Får jag fråga var du beställde Karin och vilka mått?

Kram på min schlager-partner! =))

2008-11-02 @ 21:02:27
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Karin

Betty - tack!

Lissan - Jag beställde från Extrafilm. De är ganska små... 35x45 eller nått... Det var ett erbjudande med 2 för 1 :-) Kram

2008-11-02 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0