En annan dag


Godnatt den här dagen. Den är idiotiska dagen.
Jag går och jobbar imorgon. Jag kunde inte hitta nog med skäl att ta morgondagen hemma. Henkan är hemma först... 
Axel har inte kräks något mer men vaknade en liten stund. Sa att när man är sjuk måste man äta många glassar, åt 2 stycken Nicke Nyfiken, grät över att han har jätteont ont i huvudet och somnade igen...
Läskigt. Småbarnsmigrän? Finns det?

Imorgon ska jag akta mig för flygande plankor och göra det absolut bästa av tisdagen.

Love you.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag tycker att du var jätteduktig o gjorde det nästan bästa av dagen.

Hoppas Axel mår bättre, och jag är sååå glad att du kom till jobbet idag.

Kramar

2008-11-04 @ 20:16:09
Postat av: Helena

Hoppas Axel mår mycket bättre idag!

Vi syns imon

kram

2008-11-04 @ 21:36:24
Postat av: Ellinor

Hej Karin! Jag tänkte bara skriva och säga att jag hoppas du mår lite bättre och att din fredag ändå blev helt okej. Tråkigt att se dig ledsen men förstår att du reagerar när det blivit såhär när det var så bra innan!

Är väldigt glad för att jag fick mitt vik hos dig för har verkligen haft det jättebra på jobbet och har trivts sedan första dagen mycket p.g.a dig och de andra som varit hur góa som helst mot mig. Stort Tack för allting! Ha en skön helg / Ellinor

2008-11-08 @ 00:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0