Är det ett monster i skåpet..?


Om natten till i går var sådär med kiss och mardrömmar var den här natten bedrövlig. När började alla barnprogram handla om häxor och spöken??? Är inte Halloween över sen typ 3 veckor?? Varför läser de "Monstret i skåpet" årets mörkaste månad?? Axel började redan på kvällen att vrida sig, gråta, ropa, prata i sömnen... Vid niotiden satt han och grät med uppspärrade ögon, totalt okontaktbar... Jag tog upp honom i soffan och kramade, lugnade när han plötsligt blinkar till och säger:

"Nämen! Där är ju Zlatan! Ska vi äta mina muffins nu?"

En sekund senare sov han igen... Och Zlatan var verkligen påTVn. Skumma unge.
Sen har hela natten bestått av gråt, prat i sömnen och snurr i sängen.
Jag är dödstrött idag och Axel han somnade 17.51 i soffan.

Min bror ringde precis. Vi drar till fjällen vecka 13... hoppas jag får semester. Härligt!
Fick en glad överrasking till. Kusin vitamin med familj kommer hit på fredag! Jösses va mysigt!
Det blir en helg helt full med trevligheter... men först ska vi ta oss igenom veckan. Men efter tisdag blir det bara bättre och bättre.

Nu ska jag bada och längta lite.... kanske vågar jag läsa lite i den nya Stieg Larsson... det finns väl inga monster i badrumsskåpen??

Längtar...



Kommentarer
Postat av: Lissan

Karin du skriver så otroligt bra! Berättande och intressant! jag hoppas verkligen det löser sig med Axels nattbekymmer och jag förstår att det är jobbigt för er allihopa. Massa Kramar!!

2008-11-18 @ 20:42:21
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack Lissan, va söt du är. Massvis med kramar till er också. Det var längesen vi sågs!

2008-11-18 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0