Alla pappors dag


Fars dag och städdag för mig! Har tagit en paus i fejandet och samlar nya krafter för att ta tag i badrummet snart...
Det är en skön söndag. I morse satt Axel och målade teckningar till sin pappa innan vi väckte honom med kaffe på sängen, paket och fina teckningar. Efter den fina väckningen gick Henrik från 0 till 100 på 2 sekunder och jag har fortfarande inte lämnat startområdet.... Men jag städar, lyssnar på reprisen av Idol på TVn i bakgrunden, myser...
Mina killar har åkt till Henriks jobb för att ta hand om gäddor lika stora som små grisar... urk.
I eftermiddag ska jag baka äppelpaj till min fina pappa...

Jag älskar dig underbaraste pappa!


Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0