Alive


Jag är uppe.. påklädd.. sminkad..med rufsigt hår men ändå uppe. Klockan är 12.44. Oooops. Jag har inte mått så bra de senaste timmarna. Nu pratar vi inte mer om det.

Trots tillståndet så var det fantastiskt skönt att ligga i min säng i en lägenhet som var så tyst att det nästan värkte i öronen, läsa min bok, slumra till ibland för att vakna igen och bara tillåta mig själv att ligga kvar. Tack älskade svärmor.
Storfiskarn är på sjön och lillprins är kvar hos sin farmor och Janne.

Men nu är jag på gång. Inte på topp men på gång. Farsdagspresent måste inhandlas så det får bli Allum efter att jag hämtat Axel. Sen -  handla lördagsmiddag och pruttlera! ALLT handlar om pruttlera. Axel fick 50 kronor av gammelfaster Marianne häromdagen och frågade direkt hur många pruttleror han får för 50 kronor. "Inte en enda" tänkte jag ljuga men sa "du får säkert 2 burkar".


Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0