Ordning och reda...?

...är inte min starka sida. Jag jobbar på det hela tiden men mitt absolut största problem är garderober! Började precis packa inför Stockholmshelgen. Lyckades bestämma vad jag ska ha på mig på lördagskvällen men kan inte hitta jag min svarta BH med avtagbara band!! Varför har jag bara en? Eller varför ligger den inte där den ska? Har letat överallt, till och med under sängen och där hittade jag istället 2 stycken julklappar som Axel aldrig fick!
HA HA... Den ena blir en fin påskpresent men Astrid Lindgrens Julberättelser får väl ligga där till nästa jul.
Så nu är packningen avbruten... BHn är borta. Det finns ingen annan lösning än att åka och köpa en ny imorgon...
Om en timme börjar Grey´s.. vi får se om BHn dykt upp tills dess.

Den här killen gör min dag...varje dag!
image474
I love you!!!

Inget bloggande förrän efter helgen kan jag tänka mig. Imorgon ska jag jobba igen. Sen ska jag och Henrik på Axels första utvecklingssamtal (STORT!) och sen ska jag på bio med mina fina kollegor. PS. I love you.... jag laddar med stooooora servettpaketet. Direkt efter jobbet på fredag så åker vi till Stockholm. Axel ska vara hos sin farmor och jag har lite separationsångest.. men det handlar nog bara om att jag är lite ynklig den här veckan. 
Vi sover en natt hos Anna och Gustav och sen befinner vi oss här....

image475
Vår bröllopspresent från Anna och Gustav... nästan 4 år senare.
Den som spar han har!

Ta hand om varandra! 




 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas vi kan diskutera mer än Dr Karevs svarta linne imon till frukost ;)
See u then!
x

2008-03-12 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0