Klick!

För ett tag sen gick jag på ett erbjudande på telefon... Jag fick ett par gratis trosor. Inget porto. Inget köptvång. Lätt att gå ur... osv blablablablabla.
Trosorna kom och det visade sig att de var designade av samma gamla barnmorska som tagit fram engångstrosorna man får på BB! Asfula!
Skulle genast avsluta medlemsskapet så att jag inte skulle få några fler men hittar bara ett faxnummer på brevet!!!

Idag ringde samma företag och ville ge mig en rakhyvel. Nej tack sa jag bestämt. Varför inte sa han. Nej tack sa jag igen och sen sa jag på ett snällt att jag inte var riktigt nöjd med trosorna och att jag ville avsluta medlemskapet... Det står i brevet hur man gör sa han. Nej där finns bara ett faxnu........ KLICK! Han la på!!!! Allvarligt!? Kan jag stämma dem? Om inte för fula trosor så kanske för fula telefonförsäljare!


Kommentarer
Postat av: Annie

Ha ha, sådana där trosor har jag prackat på stackars kvinnor en gång! Jobbade bara där en månad, kändes inte riktigt bra....man lurades ju järnet! Sa att de var såååå fina och sköna, "ja visst använder jag dem själv!" Asfula är verkligen inte att ta i för mycket ;)

2008-03-24 @ 12:35:34
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0