I love you

Inget mer bloggande innan helgens skojigheter trodde jag men jag
måste dela med mig av min härliga dag å kväll..
Skönt att vara tillbaka på jobbet!
Mitt livs första utvecklingssamtal (där jag är föräldern!!) gick finemang.
Vi sög i oss all beröm vår son fick! Underbara fröknar!

Ikväll: mat, öl, 3 timmars tjejsnack och sen en riktig girlmovie (ps I love you) med både skratt och gråt. Mest skratt dock åt tanten brevid Marie som knastrade godis som värsta Kexchokladreklamen! Fnissorgie och det är så skönt att få skratta åt allt och ingenting! Enda missen var att äta en FET hamburgare efter några dagars svält... men det var det värt. Nu: en Zantac, en packad resväska och en dusch senare ska jag krypa i säng.
Ska vara på jobbet om 6 timmar.. men igen: det var det värt!

Till mina kollegor Pernilla, Helena och Marie:
ps. I love you!!!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag då??? =)
Ha en underbar helg!!

2008-03-14 @ 08:43:48
URL: http://anniestankar.blogg.se
Postat av: Karin

Annie! I love you too förstås! ;-) kram kram

2008-03-17 @ 08:36:38
Postat av: Annie

Hi hi ;)

2008-03-17 @ 20:11:57
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0