Hello helg!

Har stängt in mig i sovrummet... Henrik och Axel ska precis börja leka med sin nya leksak, en radiostyrd helikopter. Undra vem som är lyckligast? 3åringen eller 30åringen? Ännu lyckligare kommer en av dem vara ikväll när Crille kommer med en likadan då de dessutom kan skjuta på varandra med någon slags laser. Den ser ut som en stor insekt och verkar vansinnigt oberäknelig... tror jag håller mig här tills den krachar in i något och går sönder ;-)

Igår somnades det som vanligt i soffan. Vad är det med fredagar?

Idag har jag tränat och sen åkte vi till stan för lunch och shopping med Crille, Linda och Tilde. Mysig lunch på Pasta e Panini. Shoppat blev det inte så mycket mer än ett par skor + 2 tröjor till H och en JÄTTEFIN helikopter!

Ikväll kommer Crille, Linda och Tilde hit för lite mat och schlager. TREVLIGT!

HJÄLP! Nu kommer helikoptern in i sovrummet!

Veckan som gick var sådär. Det värsta för en emetofob som jag är att själv få magsjuka. Det näst värsta är när någon nära och kär blir magsjuk......... Man kan säga att det blev några dagars svältdiet och lite orolig kropp för mig men (som vanligt) klarade jag mig och det var rätt bra terapi i lagom dos. Axels magsjuka (eller var det matförgiftning) gick över fort.
Gladast är jag för våra nya grannar. Ett radhusbarn som jag ser framemot spontana grillkvällar och kaffe på altanen... jippie!

Dags att tända brasa och fixa lite lördagsmys!

Ha en skön lördagkväll!
 Jag hejar på Carola-Johnson, Sibel och E-type!



Kommentarer
Postat av: Lissan

ÅÅåååå! Är det bebis på G för A å R? Kram på er lilla helikopter-familjen ; )

2008-03-09 @ 11:30:47
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0