Fyyyyyy....

... jag har maginfluensa. Fyyyyyyyy... Önskar att jag kunde säga till mig själv nu när det värsta är över att "så farligt var det väl inte din vekling!" men det kan jag inte... för lika snabbt som eländet är över så glömmer jag hur det på riktigt var och nu tassar jag runt med oro i kroppen att Axel är smittad. Den risken är nästan minimal eftersom det antagligen var han som smittade mig men ingen logik biter på mig...
Igår sov jag hela dagen och hade SÅ ont i hela mig. Nu är det bara  lite feber i en mycket tom kropp kvar. Har ätit 2 små rostade smörgåsar, en halv bananmuffins och 3glas nyponsoppa på 2 dagar. Varm mat är liksom inte ett alternativ för mig ännu... 

Axel har varit hemma med mig idag. Vädjan från dagis.... tack för den. Det är så lätt att roa en aktiv liten kille när man själv bara vill ligga under ett täcke och sova.

Så! INte gnälla mer... Tänk vilken tuuuuuuuur att det kom nu och inte till helgen när vi ska till Stockholm! Bitterfian tänker inombords "stackars mig som åkte på det överhuvudtaget..." ;-)

Jag läser Stieg Larssons Flickan som lekte med elden. Alla säger att den är så hiiiiimla bra. När blir den det? Jag har läst 230 sidor nu... men jag kämpar på.

Åh vad jag saknar Henrik! Behöver honom när jag känner mig liten och gnällig...

gokväll.

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars stackars stackars DIG! Men tänk vilken bra diet ;)
Hm.. hur många sidor har den... det kommer snart, jag lovar.. annars är det nåt fel på dig =)
Missa inte The Starter Wife ikväll.. eller NU!
Ses snart hoppas jag!
XX

2008-03-11 @ 20:59:51
Postat av: pernilla

Vilka taskiga fröknar!!!
Och du, jag försöker ta mig igenom Män som hatar kvinnor, för den är också sååå himla bra. När? undrar jag!! Har gett mig på Maries Matilde istället=)
Krya på dig hjärtat och det ÄR faktiskt synd om dig!!!
Kram
P

2008-03-11 @ 21:02:45
Postat av: Anonym

Nämen fyyyy, stackars er!! Magsjukan är det värsta som man kan få. Jag har råkat ut för den 2 år i rad...hoppas på att få slippa i år. Tur att det går över fort iaf! Massa krya-på-er-kramar!

2008-03-11 @ 23:38:13
Postat av: Jessica

Jag tror faktiskt att det är med synd om mig....jag hade samma "SKIT" igen igår natt....är det möjligt att bli magsjuk 2 gånger inom 2 veckor????

Buhhuuu....jag tror faktiskt jag blev sjuk för jag flinade åt att du blivit sjuk tidigare på dagen...vad tror du?

Kram

2008-03-12 @ 11:21:35
Postat av: Karin

Marie - jag vet! Bättre än Detox ;-) Klart jag inte missade Starter Wife. Det börjar bli tajt i TVserieschemat! Jag lovar att jag ska ge boken 100 sidor till... snark. KRAM

Pernilla - tack... visst var det taskiga fröknar. Så skulle jag aaaaldrig göra (hi hi..) Ses imorgon! Kram

Jessica - tycker inte ett dugg synd om dig flinis
;-) Å du... jag vill inte veta att man kan få den 2 ggr på 2 veckor! Kram på dig

2008-03-12 @ 11:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0