Finaste presenten!

Helgen var helt perfekt! Lyckliga jag och Henrik som har vänner med de största hjärtan man kan tänka sig! I helgen fick vi bröllopspresenten som inte blivit av pga av bebisar och annat. Efter jobbet körde Henrik och jag mot Stockholm. Var uppe vid 9tiden och mös med lite ost och vin tillsammans med Anna och Gustaf i deras fina hus. Sov som en stock och vaknade ur prinsessömn till ljudet av små fötter. Fick tillbringa morgonen men söta Victor innan vi åkte vidare. Bilresa och färja ut i Stockholms skärgård... Promenad i vackra Sandhamn och sen lunch på hotellet.
Efter det slappade vi ett par timmar på rummet (bara det sånn LYX!) innan vi lyxade vidare i relaxen med lite bad i pool och bubbel i glas. Fortsatte kvällen med god mat, vin, prat, drinkar............ så fantastiskt härligt.

Ja... vi pratade lite barn.... men det var så skönt att bara få vara vuxna och njuta av lyxen. Och ALLT var en present från världens bästa Anna med sin Gustaf.
TACK TACK TACK fina vänner (om ni hittat hit nu...;-) )
Dagen efter var det vårväder och efter sovmorgon och frukost tog vi en promenad runt Sandhamn. Skumt med hav och tallar på samma gång... Skumt men vackert.
Vid 14tiden satte vi oss i bilen och var hemma för att hämta vår längtande son 4 och en halv timma senare.

Är så GLAD och fick så mycket ENERGI av helgen!
Lite bilder...

image478
Anna & Gustaf

image479
Nygifta?

image480
Mätt och belåten...

image481
LOVE YOU!

image482
Vänner

image483
På promenad Sandön runt

image484
Tack fina vänner!

image485
Saknar dig redan!


Igår sken solen och jag satt i bilen och funderade på vilken jacka jag skulle ta till jobbet idag....
jag kan säga att det funderade jag på i onödan! Vintern kidnappade våren!
Ge tillbaks den NU! Vi planerade ju sandlåda till helgen...
Idag såg det ut sähär på altanen..

image486
Snöwrestling

Nu ska jag tvätta håret på min son, natta honom och sätta på te i väntan på Henrik och Anna Pihl.
VARFÖR måste Hoffa vara en bad guy!???

Hoppas er vecka har startat bra!
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Antagligen för att han är en hemsk svensk. Men fin är han att titta på...pöjken!!
Ses imorgon kollega!
Kram

2008-03-17 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0