Fika någon?

Har bara fikat.. hela helgen! Hemma med Henrik, hos Pernilla, hos mamma och pappa, i Lisebergshallen och ikväll här hemma med vänner. No more fika för mig! Men det är ju bra mysigt...

Äntligen lite schlager! Varför satte de alla bra bidragen i samma delfinal?

Idag fick vi lite solsken och skyndade oss ut. Axel fick sin belöning igår för att han lärt sig somna själv. Sin SPARKCYKEL! Sen vi lovade den presenten har han frågat varje dag: "Har jag somnat själv en gång nu?" Undra om han tror att han inte behöver somna själv längre nu när han fått sin spark...?

Stolt kille!

image464

image465

Sen åkte vi iväg för att se Pixbo vinna... men det gick tyvärr inget vidare.

Så här såg Axel och Olivia ut under matchen...

 
(tihi)

Nu tror jag att jag ska lägga mig i ett bad och ladda inför en ny vecka.
Hoppas på fina dagar och mycket energi!

Skön söndagkväll på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0