Dagen efter...

Misstänker att det beror på att mina gravida eller ammande vänner kommit ut ur bebisdimman..... ännu en städad parmiddag som blir ett riktigt party. Oj så skoj igår, mindre kul idag. Har varit alldeles långsam, trög och trött hela dagen. Imorse när jag skulle sätta i mina linser upptäckte jag att jag lagt en lins utanför linsburken när vi kom hem från Karin och Nicke klockan 4 inatt... den såg ungefär lika risig ut som jag. 
Killarna slog oss i spel... IGEN! Jag och Karin borde ju vara SÅ bra... tror att det vänder när vi kommer till Cypern... om vi skippar Ouzon. Tack för en kul kväll vänner! 

Tidigare på dagen fick jag storstryk i bowling på jobbet.... GRATTIS Erik! Jag är glad för din skull...verkligen.

Idag sov Axel tack och lov till klockan 10. Henrik har jobbat. Jag och Axel tog bussen in till stan där vi lunchade med Johanna och Johan. Axel passade inte in i inredningen på SoHo.... och jag köpte de dyraste pannkakorna någonsin. Men det var mysigt att träffa (soon to be) makarna Skans! Längtar såååå till bröllopet.

Sen åkte vi hem och jag slog världsrekord i snabbstyling av lägenheten. Fick spontant besök av Nina och Isak. Jättemysigt! Åt scones, drack kaffe och pratade medan grabbarna lekte. Axel var totalt medvetslös när de åkt och bröt ihop fullständigt ("Jag vill ha min pappa nuuuuuuuuu") och somnade på  1 minut.

Nu ska jag äta chips,vara bakis i soffan och se på Körslaget.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0