Dagboksläsning vs Grey´s

Alltid när jag inte kan bestämma mig för vad jag ska göra så fastnar jag här... Axel somnade på 2 sekunder efter att vi kommit hem från mamma där vi åt middag, drack kaffe och Axel fick lite mormorsbus. Jag har släpat med mig en JÄTTElåda med alla mina gamla dagböcker och diverse brev hem.... så nu är det bara att välja mellan två njutningar - gårdagens inspelade Grey´s eller mitt samlade liv från 1988 och framåt. Skrev flitigt dagbok mellan 1988 och kanske 2000... räknar med både asgarv och generade kinder. 

Axel hann med dagens visdomsord innan läggdags...
Jag (när vi busade innan pyjamasen åkte på):  "Nu pussar jag på din söta rumpa!"
Axel: "Nej! Man får inte pussa på rumpor, snoppar och snippor!"

... min kloka son ;-)

Nix. Soffan och Grey´s lockar mer än mina dammiga tonårsbekymmer. Dagböckerna får vänta. Dags för Karev! Och mina gulliga kollegor avslöjade nästan ingenting vid morgonkaffet!!!! Hmmmm....

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl inte så mycket...
Önskar att Karev kunde avslöja lite mer ;)
XX

2008-03-27 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0