Underbara helg!

Vilken helg det blev ändå...

På lördag morgon tog jag mitt pick och pack och min son och åkte till Orust. Där väntade Vicke och Calle med barnen och senare kom Vickes föräldrar - min Beverly Hills familj!! När jag var tonåring hängde jag lika mycket i deras kök som Brenda och Brandons kompisar gjorde hos familjen Walsh... Det sköna är att korta (?) stunder blir jag och Vicke 16 år igen när vi umgås med hennes föräldrar... Hur som helst fick vi världens skönaste dag!
Förlåt mig alla älskade bebisar som finns i min närhet (I love you) men det var så SKÖNT att ligga vid havet med bara Vicke, Julia och Axel. Det var vi, en lekplats och långgrunt vatten,  två ganska stora duktiga barn som lekte hur bra som helst vilket i sin tur gav en massa sol och prattid till mig och Vicke. LYX! Men vi badade och fångade en massa småkrabbor också..
Var där hela dagen. Hemma hade Bevvan-mamma fixat supergod middag innan barnen slocknade... Då blev iallafall Vicke 16 år och bestämde att hon och jag skulle ut och paddla havkajak klockan halv 10 på kvällen. SÅÅÅÅÅ MYSIGT!... och va BRA vi var! :-) Hemma igen blev det dusch innan jag kröp i säng i det nya jättefina gästhuset. Låg och läste lääääänge och kunde inte somna....
Är så besviken att jag hade lämnat minneskortet hemma och inte har en enda bild från den här härliga dagen...

Imorse vaknade Axel alldeles för tidigt och när han läst Prinsess-boken högt för mig två gånger var det lika bra att ge upp och gå upp... God frukost innan vi åkte för att plocka upp Henrik och åka till stranden i Åsa. Mötte upp Nicke och Lissan och det kändes som för längesen... fast lite mindre Yatzy-tid för Henkan och Nicke nuförtiden. Tydligen tar solen bättre i Åsa än på Orust för jag har bränt min näsa....

   

Ikväll har världens mest firade 3åring haft kalas igen. Svärfar med familj har varit här på grillmiddag.
Nu har jag precis klippt ut små vargar och klistrat medaljer...

Måndag och öppning... var tog tuffingen från i torsdags vägen? Ska bli sådär att träffa en kollega imorgon...
desto roligare att träffa de andra! Lååååång dag imorgon.

Visste ni att jag har en älskarinna i Anderstorp...? Kanske blir det en het hotellnatt nästa vecka... jag längtar!

Den här veckan hoppas jag på....
sol på skolavslutningen och glada leenden!

Min EMs målskytt missade öppet mål.... tur att det är Erik som betalat mitt EM-tips...

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0