Skitregn!

Idag är en sånn dag då jag aldrig vaknat...
Skällde på min stackars son som gosade frenetiskt med mina kinder i TVÅ timmar imorse. Jag vet att han inte är vaken men det är många timmars morgonsömn som inte är mina längre!!! Borde blivit lite nöjdare när jag förstod att goset pågått mellan 06.45 - 08.45!!! Sovmorgon alltså... för 2 i familjen!
De två stängde dörren till sovrummet och gav mig sovmorgon på riktigt = ligga och läsa ostört... det är jag och Nicke S som vet hur man utnyttjar tiden på bästa vis ;-)

Var tyvärr fortfarande inte riktigt glad till frukost. Hero kom och passade perfekt in i inredningen tills han kissat på golvet 5 gånger och bajsat på ryamattan. Han är underbar men inte rumsren.
Dåligt humör botas lätt med shopping så mamma kom och vi åkte på krukjakt. Efter 3 timmar kom vi hem med en stor kruka, en alldeles för liten och en pytteliten... Håller tummarna för att hitta den perfekta storleken på Blomsterlandet i Partille.

När vi kom hem så kom Christine och Johan hit och åt lunch och fikade. MYSIGT! Längtar efter det lilla som gömmer sig i hennes mage nu.. inte långt kvar innan jag blir moster på låtsas!

Nu har jag drömt sött i soffan en stund....
Min galna man är nere vid sjön i akut fiske abstinens och jag ska fixa lite middag. Ikväll ser jag framemot ett bad och min ROLIGA bok :-) ... och kanske lite fotboll!

Imorgon blir det inte öppning trots måndag... heldag med planering. Vi får väl se hur det går...?

Jag längtar ihjäl mig efter solen! Snälla snälla kom tillbaka!!

Skön söndag på dig!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Ja du babe. Det blir du, jag o Jonny imorgon. Åsa fortfarande krasslig. Hej o hå vad kul vi ska ha!!!

Ladda för en dag med mycket kaffe!!

Kraaam

2008-06-22 @ 22:03:22
Postat av: E

Jooonnnnyyy

2008-06-22 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0