Sista onsdagen...

..innan semestern. Bara fyra arbetsdagar kvar. GUD så skönt...

Vaknade med huvudvärk som gjorde att jag knappt kunde öppna ögonen. Snoozade... och det gör jag ALDRIG annars. Men solen sken när jag gick till bussen och ännu en gång lyckades jag flirta till mig en extra hållplats och slapp säkert promenixa 400 meter så huvudvärken släppte... :-)
Har inte jobbat ihjäl mig idag heller men lyckades städa lite på eftermiddagen iallafall.

Köpte thaimat på hemvägen och nu är jag mätt, trött och nöjd...
Henrik har åkt till Nicke för tvspelande och fotboll, och jag ska kvällsmysa lite med Axel innan jag också ska se på fotboll. Gissar på att jag sover innan 13e minuten.... Tyskland-Turkiet är inte mina favoritlag direkt.

Jag är lika sugen på att bada lika ofta nuförtiden som jag gjorde 1993 på Trollbackevägen...... då kunde jag förklara det med att pappsen snålade på värmen i huset...  men nu älskar jag bara att bada!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Karin! Nu börjar det bli riktigt otäckt. Vi är för lika!!! Har också mumsat i mig thaimat ikväll. Har också tagit ett riktigt skönt bad och ska snart sätta mig tillrätta framför tv:n o fotboll.

Inte nog med att vi säger samma saker samtidigt och klär oss snarlikt. Spooky!!!

Kram

2008-06-25 @ 20:33:49
Postat av: Karin

"Jag vill ju va som du, se ut som du, duuuuuu...."

HA HA! kram på dig

2008-06-25 @ 20:54:07
Postat av: Crazy Bus Driver

400 meter!?!?!?

2008-06-25 @ 22:30:28
Postat av: Karin

Bus Driver - You are CRAZY! Inte vet jag hur långt det är! :-)

2008-06-25 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0