Semester

Låter bilderna berätta hur vi hade det... Men veckan bestod av inte ett moln, mycket sol, mycket bad, mycket mat, många drinkar, mycket lek, Bamse och hans vänner, Blue Village-hjärntvätt och ett glatt gäng som knappt lämnade hotellområdet (bara en gång för att shoppa sandaler) alltså... SEMESTER! En bildkavalkad... för den som orkar.
(klicka på de små bilderna så blir de större...)

Badkille


Mellanmål... ofta!


Våra fina barn på vår härliga terass


                                

Kärleksparet


                         



                        

Axel och jag dansar

"Hur många år fyller du?"
 

Bamses frukostparty


Henrik som oftast hade någon form av boll i händerna....
   



Coolast på stranden!


Kärlek!
 

Om jag njöt?...





Kommentarer
Postat av: Anna

ååå, vad härligt ni måste haft! Är så avis...och längtar sååå mycket efter dig!!

Kommer ni upp nåt i sommar??

Jag har bara 2 veckors semster som det ser ut men jag kommer inte jobba ihjäl mig när jag ska jobba så vill ni komma upp skulle det vara toppen!



puss puss puss

2008-06-05 @ 08:30:56
Postat av: Karin

Jag längtar så efter dig också!! Vi kommer gärna upp. Finns det någon vecka/helg som passar. Vårt semesterschema är helt blankt... Hörs i helgen! Love you.

2008-06-05 @ 20:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0