Semester innan semestern!

Idag var ingen bra dag på jobbet. Arg, sur och gråare än de gråaste molnen...och då var de ändå j...ligt gråa idag! Stod ute i ösregn medan några tappra barn spelade brännboll. Åt otäck pyttipanna. Fick utbrott och spred ingen glädje... men snart skiner solen igen. Närmare bestämt i morgon då jag tillsammans med tjejer på jobbet åker till Halmstad! Semester! Ska bli jättekul! Tillbaka på söndag med en något sliten rapport ...

Efter jobbet hämtade familjen mig och vi åkte till Ikea. Det blev förutom middag bara 2 hyllor, 3 diskborstar, lite servetter OCH en garderob som Henrik ska bygga säng av... jag är superspänd och hoppas att bygget står klart på söndag när jag kommer hem ;-)

Ikväll har jag packat och tittat på Ryssland - Spanien. Minifredag med Henrik, tapas och ett glas vin... mysigt. Axel somnade utan blöja, kissade i sängen och nu sitter han i soffan och vill inte gå och lägga sig. Han är SÅ inne i fotbollsmatcherna. Hänger med bättre än sin mor ibland...

Bye bye! Ses på söndag! Jag ska hälsa Freddie Ljungberg när jag träffar honom.. HA HA!

Men innan jag slutar... en favorit i repris från förra sommaren....



pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0