"Polisen säger... "

"...att man får två glassar!"
Hemma hos oss bestämmer polisen det mesta enligt Axel... och idag fick polisen bestämma. Om det beror på att vi firat vår 3åring, att det är nationaldagen eller att jag är så trött att jag bara längtar efter att sitta på själv på altanen med ett glas vitt när Axel har somnat... det vet jag inte.

Vi har haft kalas hela dagen! Lånade ett parasoll av våra fina grannar. Om vi inte fått det hade nog släkten bestått av några färre nu för det har varit VARMT! Vi har grillat korv och ätit jordgubbstårta. Axel fick en cykel, ett airhockey, pärlor,.. men bäst var nog riddartält med riddarhjälm och svärd!!
Några gick ner och badade i sjön, Johan tog med sig Axel och fiskade upp några mörtar... mysigt.
Men det är en ganska slagen och gnällig riddare här nu så jag vrider gärna fram klockan en timma...

Helt plötsligt finns det inget annat väder... regn på tisdag?? NÄÄÄÄ!



  

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0