Nu: mys i kvällssolen...

Efter lite protester innan han nådde kudden somnade Axel efter halva Baja Maja låten... nu ska jag njuta av kvällsolen,  vitt vin, Doritos och en bok på vår ljuvliga altan. Henrik jobbar bröllop och jag saknar ändå lite sällskap...

Håller tummarna för en bra film ikväll. Imorgon tar jag med mig lillpajs och åker till Orust för att sola och bada och umgås med Vicke + familj..... 

Grattis Sverige på födelsedagen och hoppas ni haft en härlig nationaldag!

För två år sedan idag satt den sötaste tjockisen och viftade med flagga...
i Karlstad och Anderstorp firar man!




Kommentarer
Postat av: Annie

Va fint du har gjort i din blogg!

2008-06-07 @ 12:12:18
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0