Mammas kärleksförklaring

Även om jag ofta är nära och spricka av stolthet för att han är min så kommer det stunder då hjärtat nästan svämmar över av kärlek. Som nu...

Han somnade inte i soffan. Han ville sitta upp och läsa bok. När vi sagt godnatt och jag lämnat honom så satte han på musik. När CDn snart började hacka suckade han och stängde av. Sen ville han ha nytt vatten (NEJ!). Sen ville han att Henrik skulle komma hem (Pappa kommer sen!!!). Sen var det tyst en stund.... sover han?? Nej då hör jag hur han plötsligt brister ut i sång.. "Blue blue blue village. Kom pilo shai gomma hav ö godd hajm" (På en 3årings engelska... Längtar han också utomlands???) Sen ropar han att han gillar verkligen inte att sova... någon gång strax efter Christer Sjögren i Allsång på Skansen så är det ÄNTLIGEN tyst... länge. När jag smyger in så ligger han där, det finaste och bästa jag någonsin gjort, och kramar både Olle och Buffe hårt hårt och sover.... Om några timmar vet jag att det är mig han kramar hårt.

Varje dag öser han sin kärlek över mig. Med gener från två släkter där just kärleksförklaringar och komplimanger inte haglar tätt  (JAG -  ett undantag) så ser det ändå väldigt bra ut... Om Axel ens visar sin kärlek för sina framtida kärlekar hälften så mycket som han visar sin mamma så har jag lyckats... 

                      

Jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Helena

Så fint skrivet om en fin kille och hans fina mamma. Saknar er!!!!! Kramis Helena

2008-06-24 @ 23:50:21
Postat av: Karin

Tack snälla kusin! Jag saknar er jättemycket också. Vi har semester från onsdag nästa vecka. Kan vi inte boka in en träff? Vi hörs! kram kram

2008-06-25 @ 19:44:26
Postat av: Annie

Åh va härligt!

2008-07-06 @ 17:04:24
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0