Lyxiga Laura och Innegängs Inger...

... var på stan i måndags! En härlig eftermiddag, kväll, natt och morgon. Ett tokigt infall och längtan efter tid för oss själva gjorde att jag och Johanna kombinerade hennes jobb i Gbg med en tjejkväll och natt på Avalon. Sååå mysigt och lyxigt! Vi hade inte setts sedan bröllopet och hade hur mycket som helst att prata om. SNYGGT hotel, god mat, rosévin och finaste Johanna! Tack vännen för en underbar kväll! Tråkig efterfest älskling! :-)

 
Jacuzzi mitt i rummet (!!) och jag på Farellis



Johanna!


I måndags var världens bästa pappa med Axels förskola på utflykt... herregud vad stor min skrutt har blivit!


Axel med sin stora kärlek

Idag skulle jag på utflykt med barnen på jobbet... jag klädde mig på samma sätt som jag gör en novemberdag och höll ändå på att förfrysa de första timmarna. Men sen sprack himlen upp och vi kunde tom njuta av glass i solen... Har tyvärr bara bildbevis på de iskalla timmarna.

 
Slottsskogen 18 juni 2008... brrrrr

Ikväll tar jag på mig Sverigetröjan och häller upp chipsen! Om Axel är trött när han kommer hem från sin farmor blir det fotbollskväll på egen hand. Henrik är på jobbet för att grilla och se på matchen. Imorgon ska vi fira lite midsommar i förväg på jobbet... underställ på Pernilla! Sen är det midsommar på riktigt och då åker vi till Anderstorp. MYS!

Dagens smaksensation: LOKA latte
Dagens jag-längtar-efter-dig: Anna!!!!
Dagens önskan: Att allt var lite lättare.....

En timme kvar till match... vad ska jag hitta på :-)

pussar


Kommentarer
Postat av: Anna

åååhhh, vad jag längtar efter dig!!

Jag är lite avis på din och Johanns myskväll, såg urhärligt ut...kanske måste vi öppna kontor i Göteborg... :o)



Kanske vi alla får en bit "jobbighet" för att vi ska uppskatta när det blir bra igen...kanske.. för att vi inte ska glömma att kämpa lite. puss älsklingsvännen.

2008-06-18 @ 20:10:11
Postat av: pernilla

Men vad sjutton!! Idag regnar det. Jag tänker INTE stå ute i regnet o klä nå´n stång då!!

Vi sitter inne o dricker kaffe hela dagen istället.

Puss på dig. Ses snart!

2008-06-19 @ 07:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0