Läskigt!

22:49 och fjärde inlägget... rastlös och ensam, då blir det så.

Hade säkert somnat gott nu om inte det ringt någon från ett vaktbolag (som jag såklart inte minns namnet på..) som ville sälja ett superbra larm till oss och såklart ville veta om vi har något larm nu...

"Ehhh... naeee... vi håller på och skaffar ett...."
"Jaha men ni har inget NU. Då skickar jag ett gäng skummisar snarast! "

Ja, Johanna, jag veeeet att det är en självklar fråga för en säljare. Varför sälja något som kunden har men nu har jag sökt på numret de ringde från och får 0 träffar!!! Läskigt.....
Typiskt. Får nog gå och knycka tillbaka nattlampan från Axels rum... eller helt enkelt hålla mig vaken tills Henrik kommer.

Lite darriga godnattpussar... ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy bubblan för skumma telefonförsäljare! Håller med - detta verkar skumt.. Men jag tror inte att du behöver vara rädd vännen!



By the way - om Johan + er familj = sant så vill jag också vara med!

2008-06-26 @ 09:35:15
Postat av: Anna

Behöver nog inte vara orolig men kanske skaffa ett larm till semestern...dom lär ju inte komma samma kväll för dom vet ju att du är hemma. :o)

Buh!!

Bäst att du lär dig lite vita lögner.

Om någon vill sälja en tidning du inte vill ha säger du att du har gratis på jobbet...eller att du jobbar åt konkurrenten.

Om någon försöker sälja på dig mobilabonnemang så har du såklart ditt genom jobbet och framförallt om någon ringer och vill sälja larm...så har du ju redan det!!

Eller så säger man att man inte har tid och lägger på eller helt enkelt att man inte är intresserad men eftersom det inte verkar vara din starka sidor så tar du nu och över vita lögner så ska du se att du kanske klarar dig utan trosabonnemang och inbrottstjuvar i fortsättningen.

puss o kram och jag lääängtar tills vi ses

2008-06-26 @ 21:19:27
Postat av: Karin

Johanna - your in THE family! puss

Anna - tack för tipsen ;-) Jag läääääääängtar ännu mer! puss

2008-06-26 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0