Kortaste arbetsveckan

Det har känts som måndag idag och imorgon är det fredag... Kan man lyssna på fredagslåten på en torsdag? Arbetsdagen bestod av (äntligen) perkulatorkaffe, kärlek, sol men slutade med ilska nästan till tårar... känns bra att vara tillbaka. Känns bra att veckan är kort...

Hämtade Axel hos en farmor och bonusfarfar som ALLTID ställer upp när det krisar. Axel var orolig och ledsen och tillslut gav jag upp och lät honom somna i vår säng. La mig bara liiiiite brevid och höll på att somna.. men jobb väntade och jag fick jobba istället för att se på Grey´s. Överlämningsamtal imorgon..... och jag vill inte lämna över.

Vilket väder!!! Men var är min Pina Colada??? :-)

Dagens frågor...
Varför åt jag vitlökssås till salladen?
Ska Henrik ha sommarlov?
Varför K-rauta kl 07.05?

Dagens längtan...
Anna
Johanna
Ett dopp...

Nu ska jag duscha innan jag myser med McDreamy...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0