Konstigaste dagen...

Har haft den konstigaste dagen! Började med ledsamt telefonsamtal med käraste vännen i morse när jag åkte till jobbet. Grät redan i Pixbo...
Konstigt också att jag för första gången valde att använda en vattenfast mascara i morse... hmmm.
Sen släppte det aldrig. Var arg och ledsen på allt och ingenting. När jag skrek åt barnen strax innan lunch tittade världens bästa Pernilla på mig och frågade om jag ville gå iväg och äta. Nickade tacksamt och gömde mig i arbetsrummet med min kycklingsallad. Efter en stund kom Pernilla med en latte och Ben n´Jerry glass....
Har jag sagt hur mycket jag tycker om dig!!??

Senare på eftermiddagen gjorde jag något som INTE händer så ofta... tuffade till mig. Det var värt att fira med skumpa på altanen när jag kom hem. Sa säkert några mindre bra saker men det känns ändå så skönt. Ilskan är som bortblåst.... 

Handlade på hemvägen. Värre än dagen före midsommar!! Kanske kan Sveriges födelsedag (som ett barn sa idag) bli en firad dag i allafall. Hemma väntade familjen och Johan som är på besök. Vi har grillat och pratat och för en stund sen gick vi ner för att de ville bada. Vår bastuförening har äntligen dragit igång och två killar bjöd in Henrik och Johan, så Axel och jag knallade snällt hem igen...

Imorgon  - 3årskalas! Sen får vi se... Kanske Orust, kanske något annat.... Hur som helst ska jag njuta av SOLEN!

Grattis Anna och Gustaf på bröllopsdagen!
För 4 år sedan såg det ut så här....

 



Jag längtar efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0