Hemma bäst?

Semesterstory + bilder får vänta till imorgon...

Översociala som vi är Henrik och jag så har vi både haft grannarna här på fika och senare Crille med lilla Tilde här på middag... Imorse hann vi dessutom med svärmor och Christine på frukost.  Bäst att inte vara ensamma efter en veckas semester ;-)

Jag gjorde min barnvaktsdebut åt Tilde i säkert en halvtimma och hon sken som en sol tills Crille kom... då grät hon!

Axel har inte riktigt accepterat att vi är hemma och har bett om äppeljuice och glass hela dagen och undrat när vi ska gå till Bamserummet. Det blir sockeravvänjning den här veckan för den killen...

Imorgon ska jag jobba igen! Känns bara bra... men nu ska jag duscha bort lite kliande bränna innan jag kryper upp i soffan och myser med lite TV. Borta bra men hemma väldigt ok....

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0