Godnatt helgen...


Det blev ju en bra helg trots ändrade planer..

Vädret gör mig riktigt ledsen men det är ju snart midsommar så det är klart att man ska frysa.
Kom hem för en stund sen från familjen E där vi bjöds på mumsig hemlagad pizza, lek och prat. Eftersom Axel och Saga badade i vattenpölar innan vi åkte hem så tog han och jag ett bad innan läggning.
Nu läser jag bloggar och känner mig lite för rastlös för att se fotbollen.. Ska äta lite Toblerone (tack Pernilla!) och läsa kanske...

Weekendväskan är packad! Vi ses på Avalon Fru Skans! Ha ha!!

Håller tummarna för att det inte regnar imorgon. Jag ska åka moppe till jobbet... Är det fri moppeparkering på Avalon? ;-)

Så här färgglatt blev det med kossorna på väggen! Kanske inte kommer älska dem lika mycket i november men just nu gör de mig lycklig...



Godnattkyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0