Bästkusten!

Önskar jag hade bilder från den här härliga dagen.. kanske kan stjäla några från Erik senare. Det var så längesen jag var ute på öarna!!! Väcker minnen från alla somrar jag och Malin tillbringade på Brännö... 
Idag tog vi en lagom samling fina barn och alldeles perfekt samling fina vuxna och åkte till Styrsö. Det blåste jättemycket men solen sken hela tiden och kompenserade blåsten. Barnen hade det urmysigt och vi också. Några galningar badade till och med men krabbfångsten 2 stycken är knappt godkänd...

Jag kom hem med röda kinder..... havsluft och sol är alldeles underbart!!!

Henrik mötte mig i hallen ivrig inför fisketur med Crille och Johan. Axel är helt slut efter heldag med Saga och ligger i soffan och ser på nya favoriten Karlsson på taket (den tecknade!!! Är det min son??) Har jag tur så somnar han där och vi slipper bli osams. I så fall blir det värmande bad och bok för mig ikväll. Drömmer mig bort till något varmt land...
Blir det någon sommar iår???

Henrik har varit på date i Slottsskogen med Karin, Saga och Olle idag.  




Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Bubba Badjie

Tittaa en kraaabbaa!

2008-06-24 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0