3åring till salu

... eller förresten...det finns ingen som har råd ;-) Men ikväll är jag sååå trött och Axel är hopplöst besvärlig. Efter semestern fungerar varken lämning på dagis eller somna på kvällarna. Nu vrålar han att han har ont i magen, behöver snyta sig, vill ha sin mormor,... Och dessutom har han blivit mörkrädd! Undra vem han brås på? Har lånat ut min nattlampa som mina snälla kollegor gav mig men inte ens den hjälper. 

Igår var det skolavslutning. Det blev en blåsig fin dag med en massa tårta, mys på fritids och lite hejdåtårar... fast jag träffar barnen imorgon men då är de inte lika mycket mina längre. 

På kvällen var vi hos Nicke och Lissan och tittade på fotboll och åt supergod grekisk mat. Vågar knappt erkänna men några korta stunder somnade jag!!!!! Skyller på den sköna soffan. Axel behövde inte jobba hårt för att få Olivia att falla för honom. De är ljuvliga ihop! Tack kompisar för en trevlig kväll!



Axel tog lite bilder på sin Olivia...
  

...och på Nicke


Studiedag idag... Jag somnade på bussen till jobbet, höll på att somna när jag försökte lyssna på rektorerna och hade somnat på bussen hem om inte chauffören varit helt GALEN. Han var 20 minuter sen, diskuterade argt med påstigande och körde som en tok.

Typiskt att Portugal gjorde ett tredje mål. Jag som höll på att få lite poäng!
Nuno Gomes ÄR snyggare än Cristiano Ronaldo och om man får ha ett andralag (tydligen inte alls ok i allsvenskan...) i EM så håller jag på Portugal...



Imorgon blir det kaffe i ny rosa termos på jobbet (inhandlad när jag väntade på bussen...) och på kvällen ska vi ha grillkväll i föreningen. Mysigt...
Nu: bada!




Kommentarer
Postat av: Erik

Jag somnade på jobbet i dag,,,drömde sött i 5-6 sekunder.Tror inte att någon märkte det ;-)

2008-06-11 @ 21:11:13
Postat av: Lissan

Tack själv! Å du sötis, det gjorde inget att du somnade..tihi =)

Vilken härlig bild du fick på busfröna =))

2008-06-11 @ 21:57:50
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Marie

Lägg av.. Gomes... du verkar inte veta ngt om varken fotboll eller snygga fotbollskillar... det märks ju tydligt på ditt tips ;)

puss på dig

2008-06-12 @ 17:26:34
Postat av: pernilla

Erik, jag ser ALLT. Du snusade sött i soffan. Haha!!

Karin, kaffet blev ÄNNU godare i den fina rosa termosen. MÅSTE HA EN!!!!

Kram o puss

2008-06-12 @ 21:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0