Stjärnor på is?


Godmorgon årets näst sista dag!

Det är ett skönt kvitto på att jag börjar bli ordentligt utvilad när jag vaknar FÖRE Axel och vill gå upp. Henrik gav sig iväg för att fiska tidigt och en stund senare smög jag upp och gjorde kaffe... Nu dröjde det inte jättelänge innan Axel saknade sin varma mamma och kom efter men ändå...
I natt var dessutom tredje natten i hela hans liv som han sov hela natten i sin säng! Med hela natten menar jag att klockan hunnit bli sju innan han gosade ner sig intill mig. Jag vaknade vid 6 och var tvungen och smyga in i hans rum för att se att han andades....


Snart ska vi åka till Hindås till Vicke och barnen. Axel ska göra sin skridskodebut eller "Vi ska åka stjärnor på is" som han väljer att kalla det. Kanske blir det en sånn där historia som jag levt med hela mitt liv... När jag var 4 år och skulle åka slalom för första gången ställde jag mig i toppen på backen och sa "Åk då. Åk som Ingemar Stenmark!"
Gissa om jag hört den mer än en gång.. ;-)

Först: flirtiga fiskkillen och ett par yllestrumpor till isprinsen.

Ser framemot en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå, jag är avis..jag vill också vara utvilad och åka skridskor..jag ska vilken dag som helst hämta mina skridskor i shurgard och köpa ett par till Victor och sen ska jag lära honom åka skridskor...så ser min fantasi ut..vi ska bara bygga om tre rum, jobba lite, tvätta lite av tvättberget..laga mat till nyår...ja du vet..puh!



Saknar er massor, hälsa alla imorgon och ha en urmysig nyår, jag önskar att vi kunde vara där också och fira med er och få äta Henriks underbara mat.



puss till dig, dina familj och till alla era gäster imorgon.



Ta ledigt en eftermiddag i vår och boka upp en tjejhelg med mig, vi ska spaa och prata och bara mysa, det är min födelsedagspresent till mig själv och du ska med! :o)



Anna

2008-12-30 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0