Snart kalas!


Jag städar, sjunger högt till julmusik och fixar inför kalas nr 1. Henrik är och handlar, Axel är med sin farmor på underbara lussevandringen på Borås djurpark. Imorse försökte jag lussa med Axel för Henrik. Axel sjöng en låt sen började han sura... då surade jag också. När jag är trött är det inte mycket som skiljer mig och en 3åring åt....
Jag har varit nere på byn (ha haaaaaaaaaaaa... sa Agda 80) också. Köpt 2 julklappar och fint julpiff. Min ljusstake som såg ut som ett stort askfat är jättefint nu med grönmossa och vita filthjärtan.

Det har varit en intensiv vecka som vi avslutade med fantastiskt fint luciatåg i skolan. Var ute och åt igår kväll och jag bokstavligen sprang ifrån notan!! Ett sent beslut att ta bussen hem gjorde att någon stackars kollega fick betala min mat och mitt vin... hoppsan. Men det var roligt som vanligt.

Promenerade hem jättemörkrädd med bultande hjärta och när jag kom hem var jag liten och ynklig...

Ha en fantastisk lördag!


Min stjärngosse igår...



...och i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0