...och resten av helgen...


Lördagen började med en chockstart när mamma, pappa och Axel ringde på dörren. Hoppade i kläder och fick åka med mamma till Allum för att hjälpa henne parkera!! Kändes som alla gånger då pappa plockade ut diskmaskinen klockan 7 på morgonen då man bodde hemma och varit på fest...

På Allum försökte jag äta hamburgare, köpte stjärngossekläder och mötte en hjälte som räddat allt mitt smink och mina smycken! Hemma igen mös vi lite på soffan innan jag lagade middag åt Karin och barnen som kom för att umgås med världens tröttaste kompis. Barnen lekte, vi softade i soffan och jag var inte världens piggaste sällskap. Sorry Karin....

Söndag = lyxsöndag! Tog bussen in till stan och mötte mina darling kollegor. Började med kaffe och prat på Espresso House. Sen lite shopping för att avsluta med några timmars brunch på underbara Incontro. Jag vet att ni vet men ändå... I love you! Tack för en härlig söndag!

Hemma blev det glöggmys och tidigt natti natti i soffan......



Kolla.. en PB i rolig mössa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0