Nej nej...


..inte bli sjuk. Det går inte att sjukskriva sig som julbordsänka på helgen!! Klart och tydligt uttryckt... Jag menar bara att blir jag sjuk nu så är det jag och lillprins Bus ensamma hela helgen ändå. Inte bli sjuk!
Men jag kanske bara är kall, trött, utsvulten... det kan inte bero på stökiga barn idag eftersom jag varit i barngrupp 27 minuter...

Idag blev det ingen träning. Istället smet jag hem tidigare från pepparkaksbrun svärmor och nu tänker jag göra 2 saker..
bada och sova. Mina killar är kvar hos svärmor och dammsuger en matta med 39000kronors dammsugaren.
Jag ska bada och sova. Ibland är livet orättvist men underbart.

När min fantastiska son dessutom redan konstaterat att "Tjejer kan inte laga mat, det är bara killar som kan det" så känns det som om min tillvaro inte kunde vara med jämlik... "Ja i din värld är det så älskling" svarade jag...

Ikväll har han dessutom berättat vad han ska göra när han blir vuxen...

Axel: "När jag blir vuxen ska jag bli polis och sätta dem som slåss i fängelse"
Jag: "Ska du aldrig låta mamma sova på nätterna?!!! Jag som trodde du skulle bli fotbollsproffs..?"
Axel:"Ja det ska jag vara på måndagar... som pappa är."
Jag tänker: (Fotbollsproffs... i pappas värld älskling!)
Axel: Men på fredagar ska jag vara brandman!

Framtiden är spikad!

Min närmsta framtid är spikad..... bada och sova.

Happy friday!







Kommentarer
Postat av: pernilla

Sov. Bli frisk. Imorgon är det fredag!!!

Kramar

2008-12-04 @ 21:45:09
Postat av: Annie

Vilka framtisdvisioner!

Jag har också ett blivande fotbollsproffs här ;)

2008-12-06 @ 10:21:28
URL: http://anniestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0