Natti natti eller inte?


Försöker bestämma mig om jag ska krypa ner i sängen, shoppa julklappar på nätet, duscha....
Svåra beslut att fatta så här sent.
Årets sista Grey´sfika imorgon borde firas med en ordentlig sockerbomb... Baka kanske? Eller inte. Kommer väl bara elda upp någonting. Det får bli mumsiga pepparkakor imorgon.
Sen blir det julspel hos mina och Axels gamla babysångskompisar. Blir det allt för roligt får jag tänka på något sorgligt...

Världens kalashelg väntar! Middag med kollegor får inleda, sen blir det 30års firande i tre dagar. Skoj!
Hoppas Henrik blir glad när han får kalsonger i 30årspresent?? Han önskar sig nämligen något billigt. Han förstår inte att presentkontot ligger utanför den delade ekonomin.. ;-)

Jag vet vad jag ska tänka på för sorgligt... att jag missar Axels lussefirande! Det är sorgligt på riktigt!!

För 2 år sedan på kusin Elins luciafirande


Natti natti it is.






Kommentarer
Postat av: pernilla

Men vännen, jag tycker att du kan vara med på Axels lussefirande. Vi klarar oss, jag lovar!!

P

2008-12-10 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0