Lilla spöket Bakis


Fastnade precis en kort stund framför Titanic. Jag tror minsann att jag höll mig vaken när jag såg den på bio.... Maxlängden på bio är annars 1.45 för att jag ska fixa det. Film hemma så kan 2 timmar funka om jag börjar titta före 20.00. Världens mysigaste filmsällskap...!

Med tanke på att jag gick runt och jäspade och var lika vit som Spöket Laban idag på jobbet så borde jag gå och lägga mig. Vissa skulle påstå att det hade med mängden vinglas till middagen att göra.....

Vet inte om jag kan sova....
♥mitt hem är inte julfint. Hoppas att Henkan förstår att det tar tid att skriva 40 julkort, beställa julklappar och annat som jag fixat ikväll. Ett bad och ett långt samtal med mamma har jag hunnit med också....
♥Jag längtar efter Anna. Vill vara där för henne.
Hela tiden. Love you.
♥Oro i magen för att världens bästa jobb plötsligt kan kännas som världens svåraste....
♥Tog visst en liten powernap när Axelsson såg på film förut...

Jag känner att jag inte kan sova.... men det är värt ett försök.

Onsdagar är bra dagar!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0